Meest gestelde vragen2018-07-24T09:55:25+00:00

Meest gestelde vragen

Wat is de status van mijn bestelling?2019-01-03T16:55:44+00:00

Controleer hier je bestelstatus. Deze geeft de status aan van je bestelling in onze webshop.

Vul je bestelnummer hieronder in en klik op de "Volgen" knop om je bestelling te volgen. Deze kun je terug vinden op je ontvangstbewijs en in de bevestigings-e-mail die wij je hebben toegestuurd.

In behandeling = Je order is ontvangen en in behandeling.
In de wacht = Je order staat in de wacht mogelijk omdat je order niet op voorraad is.
Afgerond = Je bestelling is afgehandeld en/of verzonden.
Geannuleerd = Je bestelling is geannuleerd.
In afwachting = De bestelling is in afwachting van betaling.

Wat zijn de betaalmogelijkheden?2018-06-12T09:38:22+00:00

Je kunt betalen met iDEAL, Visa creditcard, bankoverschrijving en met ‘kadobon-online’. Wij accepteren de Nationale Groene Kadobon, Kadobon Online, de Nationale Dierenbon, de Nationale Trouwbon en de Baby-bon.

Contact met IkshopFair.nl2018-06-12T09:36:50+00:00

XD Lifestyle
Maria van Loontoren 8
4811 BR Breda

E-mail2018-06-12T09:35:39+00:00

Stuur ons een e-mail via ons e-mailformulier.

Telefoon2019-06-24T13:03:36+00:00

Ons telefoonnummer is: 06-18502001. (Bereikbaar op werkdagen van 10.00 tot 17.00.)

Ontvang ik een track & trace?2018-06-12T09:33:51+00:00

Je ontvangt van ons een e-mail op de dag van verzending met een track en trace code.

Wat is de levertijd?2018-06-12T09:31:57+00:00

De levertijd is 2-3 werkdagen indien besteld voor 12.00 uur.

Wat zijn de verzendkosten?2019-06-03T11:21:06+00:00

De verzendkosten zijn €5,95 per PostNL en binnen Nederland.

Gratis verzending bij een besteding vanaf €50,-.

Waar kan ik een klacht melden?2018-06-12T09:29:28+00:00

Neem contact met ons op via onze Klantenservice.

Waar vind ik de algemene voorwaarden?2019-01-23T10:18:15+00:00