Klantenservice2019-10-01T10:19:03+00:00

Klantenservice en contact

Bekijk onze meest gestelde vragen

Hoe kan ik een Nationale Groene Kadobon, Kadobon-Online of Kerstbon inwisselen?2019-10-16T12:15:24+00:00

Maak je een keuze uit ons assortiment. Plaats vervolgens je bestelling in het winkelmandje. Ga naar “Doorgaan naar afrekenen“. Vervolgens vul je je gegevens in en kies als betaalmethode ‘Nationale Groene Kadobon / Kadobon-Online’.

Ga naar “Bestelling plaatsen“. Er zal een scherm verschijnen waar je je 12-cijferige kadoboncode kunt invullen.  Je kunt ook met meerdere kadoboncodes afrekenen door weer een kadobon toe te voegen.

Klik op de knop “Kadobon toevoegen“. Je kunt hier nog een kadoboncode toevoegen of het resterende bedrag bijbetalen via iDEAL.

Klik op de knop “Bestelling afronden“.

Je bestelling wordt verwerkt en je zal een orderbevestiging per e-mail ontvangen.

Let op! Bewaar je kadoboncode(s) totdat je een orderbevestiging per e-mail hebt ontvangen!
Wat is de status van mijn bestelling?2019-01-03T16:55:44+00:00

Controleer hier je bestelstatus. Deze geeft de status aan van je bestelling in onze webshop.

Vul je bestelnummer hieronder in en klik op de "Volgen" knop om je bestelling te volgen. Deze kun je terug vinden op je ontvangstbewijs en in de bevestigings-e-mail die wij je hebben toegestuurd.

In behandeling = Je order is ontvangen en in behandeling.
In de wacht = Je order staat in de wacht mogelijk omdat je order niet op voorraad is.
Afgerond = Je bestelling is afgehandeld en/of verzonden.
Geannuleerd = Je bestelling is geannuleerd.
In afwachting = De bestelling is in afwachting van betaling.

Wat zijn de betaalmogelijkheden?2018-06-12T09:38:22+00:00

Je kunt betalen met iDEAL, Visa creditcard, bankoverschrijving en met ‘kadobon-online’. Wij accepteren de Nationale Groene Kadobon, Kadobon Online, de Nationale Dierenbon, de Nationale Trouwbon en de Baby-bon.

Ontvang ik een track & trace?2018-06-12T09:33:51+00:00

Je ontvangt van ons een e-mail op de dag van verzending met een track en trace code.

Wat is de levertijd?2018-06-12T09:31:57+00:00

De levertijd is 2-3 werkdagen indien besteld voor 12.00 uur.

Wat zijn de verzendkosten?2019-10-25T09:23:53+00:00

De verzendkosten zijn €5,95 per PostNL en binnen Nederland.

Gratis verzending bij een besteding vanaf €45,-.

Contact met IkshopFair.nl2018-06-12T09:36:50+00:00

XD Lifestyle
Maria van Loontoren 8
4811 BR Breda

E-mail2018-06-12T09:35:39+00:00

Stuur ons een e-mail via ons e-mailformulier.

Telefoon2019-06-24T13:03:36+00:00

Ons telefoonnummer is: 06-18502001. (Bereikbaar op werkdagen van 10.00 tot 17.00.)

Waar kan ik een klacht melden?2018-06-12T09:29:28+00:00

Neem contact met ons op via onze Klantenservice.

Waar vind ik de algemene voorwaarden?2019-01-23T10:18:15+00:00

Staat je vraag niet bij de ‘veel gestelde vragen‘ stel dan uw via onderstaand contactformulier aan onze klantenservice. Wij streven ernaar om binnen 24 uur je vraag te beantwoorden.

Je kunt nu ook ‘live’ chatten via WhatsApp (zie rechtsonder voor beschikbaarheid)

Of neem contact op via:

XD Lifestyle
KvK: 71551131

BTW: NL143822044B01

Tel. :
06-18502001
(ma. t/m vr. van 09:00 tot 18.00)

Email: xandra@xdlifestyle.nl

Adres: Abdijstraat 60, 4816 JL Breda

Google maps